torstai 19. tammikuuta 2012

Päivä 6

Vointi on pysynyt kohtalaisena. Aamulla lääkäri vihjaisi vähän siihen suuntaan, että koska mun saamani siirre oli niin erinomaisen hyvä, voi olla että se alkaa toimia jo hieman odotusarvoa aikaisemmin. Kyllä se mulle sopisi. Nyt olisi esim. viikonloppu tulossa, joten valkosolubileet pystyyn vaan! Lisäksi tänään on tuntunut mystistä pakotusta jaloissa, ja hoitaja sanoi että se saattaa johtua käynnistyvästä solutuotannosta. Hirmu aikaistahan se olisi, muttei kuulemma mahdotonta. Katsotaan, katsotaan...

Aamun verikokeet antoivat myös aihetta hymyyn. Multa otettiin näyte sormenpäästä, ja siitä tirahtanut veritippa näytti lappuun imeytyneenä tältä:

















Olen kyllä nähnyt perunoita jotka sattumalta ovat kasvaneet sydämen muotoisiksi, mutta tämä on uutta jopa minulle. Olkoon tässä tervehdys suoraan sormenpäästäni (ja sydämestäni) teille lukijoille. Enpä mä sitä osaisi paremmin sanallisestikaan muotoilla.