perjantai 17. syyskuuta 2010

Nätti bloggaaja













Sain Nessalta tunnustuksen, kivaa, kiitos! En nyt jaa tätä sen kummemmin eteenpäin, mutta sen sanon että jos minä nyt oon virallisesti nätti bloggaaja, niin te lukijat saatte sitten luvan olla virallisesti nättejä lukijoita. Ni.

Tunnustuksen kylkiäisenä pitäisi kai tunnustaa asioita itsestään. No, täältä pesee. Vaikka ei nämä kyllä mitään kunnon tunnustuksia ole, pienimuotoisia faktoja lähinnä, joista osan olen saattanut täällä jo kertoakin. Mutta kuitenkin.

1. Soitan bändissä bassoa. Oikeasti kyllä kammoan tuota soittaa-sanaa, koska siitä voi saada sellaisen käsityksen että oikeasti osaisinkin jotain. En osaa.

2. Vaihdoin juuri yliopistosta ammattikouluun. Harvaan päätökseen olen ollut yhtä tyytyväinen.

3. Ostelen vaatteita kirpputorilta, en juurikaan syö lihaa, pesen pyykkini pesupähkinöillä ja muutenkin pyrin valinnoillani kuluttamaan mahdollisimman vähän ja ympäristöystävällisesti. Olen kuitenkin sen verran laiska, että mukavuudenhaluni päihittää usein idealismini. En esimerkiksi lajittele biojätteitä erikseen, sillä biojäteastiat ovat ällöjä.

4. Olen aina ollut älyttömän sotkuinen. Kerran minulta jopa tiedusteltiin, onko asuntooni mahdollisesti murtauduttu, kun kaikki oli niin pahasti hujan hajan.

5. Olen naurettavan tarkka rahoistani. Ilkeät kielet sanoisivat pihiksi.

6. Olen hurjan hyvä neulomaan villasukkia.

7. Luen parhaillaan Raamattua. Tämä on mielenkiintoista sikäli, että en kuulu kirkkoon, enkä muutenkaan ole (kristin)uskonnollinen. Lähinnä tarkoitus on siis sivistää itseään.

*

Ympätään nyt tähän postaukseen vielä se, että yskin edelleen melko valtaisasti, ja niistänkin ihan kelvosti, mutta muuten olo on jo selvästi paranemaan päin. Ei onneksi ollut sen sitkeämpi tämä tauti.