keskiviikko 11. elokuuta 2010

Vaikeaa tämä tavallinen elämä

Olen ollut kaksi päivää koulussa. Uudessa, kivassa koulussa. Puolen vuoden sairastamisen jälkeen olenkin siis yhtäkkiä tupsahtanut keskelle uusia asioita ja ihmisiä, ja joutunut samalla pinnistämään fyysisen suorituskykyni äärimmilleen. Jep, olen aika väsynyt.

Eivät nämä kaksi päivää ole terveen ihmisen kannalta olleet mitenkään raskaita. Yleistä opiskeluinfoa, hiukan varsinaiseen alaan tutustumista, neljän tunnin jälkeen kotiin. Minä en kuitenkaan olisi jaksanut yhtään enempää.

Tosin: tänään jaksoin jo paljon paremmin kuin eilen. Huomenna jaksan ehkä vieläkin paremmin. Ensi viikolla olen todennäköisesti pelkästään innoissani. Ihanaa kun elämä ei enää pyöri tyystin sairastamisen ympärillä.

Sitä paitsi mun kulmakarvat kasvaa jo.