maanantai 23. elokuuta 2010

Leukosyyttihuoli ja vähän ulkonäköasiaa

Mun leukosyytit on kuulemma matalahkot ja niitä tarvii kontrolloida huomenna (normaalistihan käyn verikokeissa vain perjantaisin). Ilmeisestikään ei ole syytä paniikkiin, mutta kyllä tuo asia vähän vaivaa. Eikö mun luuydin oikein jaksa toimia?

Voinnissahan tuo ei tunnu mitenkään. Tänäänkin olen taas touhunnut koko päivän, enkä silti ole kuolemanväsynyt (vaikka ihan kohta olenkin nukkumaan menossa). Ja olen ollut huomaavinani että kortisoniturvotus olisi laskemaan päin. Erotan siis hiljalleen omia kasvonpiirteitäni, vau! (En muistanutkaan että mulla on poskipäät. :D) Hiusten kasvua en edelleenkään huomaa, mutta ulkopuolisen tarkkailijan mukaan muutosta karvaisempaan suuntaan on jo havaittavissa. Siihen on ihan hyvä luottaa.