perjantai 8. heinäkuuta 2011

Terveiset sytostaateilta

Olen kotona. Päätä särkee ja heikottaa, vointi ei siis tosiaan ole kaksinen. Eikä ole ollut oikein koko viikkona. Vaikka lääkkeet ovat tasan samat kuin viime kerralla, on mulla ollut paljon rajumpia sivuoireta. Kroppa on vetänyt ihan kramppiin, suorastaan tuleen aina kun tiputus on aloitettu. Olen oksennellut. Olen nukkunut käytännössä koko ajan (johtunee tosin lihasrelaksantista, jota olen saanut kropan jumiutumiseen).

Positiivisista asioista mainittakoon että portti toimii sittenkin (en varmaan ikinä opi ymmärtämään sen sielunelämää), ja alkupaniikista huolimatta luuydinnäytteen otto meni ihan hyvin. Esilääkityksestä ei ollut pahemmin apua, mutta myötätuntoinen lääkäri ja apuna ollut hoitaja pelastivat tilanteen.

Pari päivää mennään nyt sitten varmaan näillä oloilla. Ilman tätä pääkipua asiat olis huomattavasti paremmin. Sopii toivoa että burana auttaa.