sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Vähän parempi päivä

Kiitos tsempeistä! Tänään onkin ollut jo selvästi parempi päivä: ei oksentelua (eikä mainittavaa pahoinvointia), ei päänsärkyä, ei jatkuvaa sängyssä makaamista. Voimat ovat tosin edelleen olleet ihan lopussa, mutta sen pistän syömättömyyden piikkiin. Tänään on onneksi ruokakin maistunut vähän paremmin.

Mulla on vahva epäilys tämän kaiken aiheuttajasta, ja se epäilys kantaa nimeä Temesta. Kyse on siis rauhoittavasta lääkkeestä, joka auttaa myös pahoinvointiin ja johon sitä mulle onkin määrätty tarvittaessa otettavaksi. Menneellä viikolla tuli otettua niitä aika monta, ja ilmeisesti ne pistivät mun kropan kokonaan jumiin. Nyt olen ollut pari päivää kokonaan ilman, ja vointi tosiaan on paljon parempi.

Enhän mä tietenkään varma voi olla että juuri tuo Temesta olisi kaiken pahan alku ja juuri, mutta ei olisi ensimmäinen kolmiolääke joka aiheuttaa vastaavia oireita. Sirdaludia (lihasrelaksantti) en suostu enää suuhuni pistämään, hyvin samantyyppisten oireitten takia. Olen sitten mieluusti hiukan huonovointinen ja -uninen, kunhan edellispäivien olo ei enää palaa.